mereka..

tinggalkan alamat anda.

Sunday 15 January 2012

:: doa..







Salam.






sumber: http://suhazree.blogspot.com/2011/08/patah-tulang-ketika-berdoa.html









Ya ALLAH ya tuhanku,


KepadaMu aku memohon segala-galanya,


KepadaMU aku bersujud,


Sembuhkanlah aku,


Sejahterakanlah kesihatanku,


Permudahlah segala-gala urusanku,


Jauhilah diriku dari sebarang musibah, ya ALLAH.


Ya ALLAH yang MAHA MENGETAHUI,


Sesungguhnya hanya Engkau yang mengetahui segala-galanya,


Mengetahui hati dan perasaan aku,


Engkau redakan kegusaran di hatiku ya ALLAH,


Engkau kuatkan hatiku untuk menempuh dugaanMU ya ALLAH,


Semoga aku berada di dalam golongan orang2 beriman.


Ya ALLAH yang MAHA BERKUASA,


Sesungguhnya aku hambaMU yang khilaf di muka bumi ini,


Namun Engkau selalu MAHA MENDENGAR setiap rayuan dari hambaMU ini,


Aku memohon ya ALLAH,


Panjanglah umurku,


Jauhilah diriku dari sebarang bencana,


YA ALLAH,


setiap yang berlaku ada hikmah yang Engkau lampirkan.












c/c: doc peace. :]

1 comment:

~ N.a.N.i.E.y ~ said...

a'kum dehe....
kuatkan semangat k. ingat yg Allah selalu ada dgn mg.bykn selawat dan doa. semoga segala urusan dipermudahkan dan mg berjaya lalui ujian drpd Allah ni =)