mereka..

tinggalkan alamat anda.

Monday 12 December 2011

:: ketidakter'urusan diri..

Salam.


sejak
kebelakangan ini
aku mengamalkan diet epal yang sihat.
iaitu berpuasa.

ini disebabkan oleh masalah kegawatan ekonomi
yang memang sudah lali di dalam diri
mana-mana 
mahasiswa pada penghujung semester.
haha.

badanku yang sedia ada kurus telah menjadi semakin
kurus.
kalau buat sup tulang pon tak lepas kot.
haha.

ramai juga kawanku yang turut berpuasa sama.
dan
apabila berpuasa, masa makan kami
digunakan untuk membuat PSM ataupun assignment.
terbaik!

sumber

walaupun berpuasa
aku tetap bermain futsal.
tidak boleh dipisahkan bagai isi dengan kuku.
haha.

dan rambutku semakin melebat.
bilakah ianya hendak
dipotong?
mungkin selepas dimarahi oleh pensyarah?
atau
selepas disaman oleh pak guard?

dan 
bilakah draft PSMku ini hendak disiapkan?

ia menjadi kerisauan 
yang semakin menggunung di dalam dada
hari demi hari.
:]

aku: bila lah ko nak siap ni wahai encik psm?
psm: eh, ada pulak tanya aku. ko sendiri yang menentukan aku!
jadi, bekerjalah!

haha.
:D

wassalam.

2 comments:

May Maisarah said...

kurus ke? lalalalala~~~~

adham ismail said...

of kos la.hehe..kurus mcm may.