mereka..

tinggalkan alamat anda.

Sunday 11 December 2011

:: bola dan bola..

Salam.


semalam
aku ada menyertai tournament futsal dan
kami hanya layak ke separuh akhir.
haha.
sangat berbaloi kerana kedua belah buku lima lali kakiku
cedera
lantaran dikasari oleh pemain lawan yang jahat!
asyik nak sepak kaki aku je. haih. 

nampak gaya macam pergi mengurutlah aku pada 
malam ini dengan pak kholid si tukang urut power itu.
hehe.

malam tadi aku melihat game arsenal.
berdepan dengan
everton 
tampak tidak mudah kerana penjaga golnya
iaitu Tim Howard begitu cemerlang menyelamatkan pintu golnya.
hampir keciwa aku dibuatnya.


namun..
robin van adham persie menyelamatkan
keadaan di mana rembatan separuh volleynya tepat menuju
ke tiang sebelah kanan everton.
dan gol...!!
eh, dah macam pengulas sukan pulak.
hehe.


arsenal in my heart.

itu sahaja.
ringkas, tepat dan padat.
:)

No comments: