mereka..

tinggalkan alamat anda.

Monday 10 October 2011

::kekecewaan..

Salam..
sejak kebelakangan ini
aku begitu sibuk menguruskan aktiviti harian 
(final year projek, futsal, tengok game arsenal, bermain game bola PES, tido dan lain2)
sehinggakan tidak sempat untuk 
mengupdate blog ini.

dan juga
sejak kebelakangan ini,
mood aku tidak beberapa stabil kerana 
pasukan bola kesayangan, Arsenal mengalami kekalahan yang
agak terus menerus...
-.-"

beberapa orang 
rakan sebayaku sering mengejek dan 
mempersendaku lantaran aksi merosot dari pasukan fevret aku.
adess...

mereka memaksa 
aku untuk menukar kepada team lain.
namun
hati ini tetap teguh untuk berdiri
di atas kaki sendiri.
bak kata pensyarah sosiologi,
"jangan biarkan orang lain yang menentukan hidup anda!"
chewaahh..aplikasi tuu...
hehehe..

buktinya:


dekstop background aku tuu...
ehem2.
terbukti aku memang
kipas-susah-mati arsenal..
:)

p/s: bola bola jugak, tapi 4S jangan tinggal.
solat, study, senaman, saimen(assignment). peace!!

No comments: